zondag 3 augustus 2014

Dagje.... Iets beter maar nog rustig aan.

Vanmorgen geen wekker gezet en de plannen verzet naar verderop deze week ( ook al wordt het dan wel erg druk ) maar ik moet echt eerst beter zijn.

Gelukkig ging het vanmorgen echt wel wat beter en is gelukkig vandaag m'n eten binnen gebleven.
Wel wil de hoofdpijn nog niet echt weg gaan, maar het gaat dus gelukkig wel de goed kant op.

Via de app hoorde ik dat mijn ouders bij mijn zus zouden gaan bbq-en dus een mooie gelegenheid om even te skypen en iedereen weer te zien. Altijd weer erg leuk !!!

Na een lekkere douche wilde ik er toch nog wel erg graag even uit. Aangezien we nog niet veel in de Walmart zijn geweest en we daar nog wel wat boodschapjes moesten doen voordat we weer naar huis gaan leek me dat wel een mooi iets voor vandaag. ( Publix zit om de hoek hier dus veel makkelijker voor de gewone boodschappen )

Zo gezegd zo gedaan en om 13.30 uur zaten we in de auto naar de Walmart op de Vineland Road. Daar echt even op ons gemakkie rond gelopen want we blijven ons er over verbazen wat je daar allemaal niet kunt kopen. Is echt een bouwmarkt, elektronica winkel, kleding winkel, drogist, meubel winkel en dan ook nog een "gewone" supermarkt in een.

Na de nodige dingen gevonden te hebben, zijn we weer op huis aan gegaan en daar was de lucht pikzwart........ Ja, we waren net op tijd binnen want toen brak het noodweer even los. Nu ik dit typ rommelt het ver weg nog een beetje maar begint de zon alweer te schijnen.

Vanavond doen we lekker niks en pak ik nog echt even de rust die ik nodig heb en dan willen we morgen toch weer echt wat gaan doen. We willen naar Disney, Magic Kingdom..... deze keuze omdat daar voor ons de minste achtbanen zijn waar we graag in willen en dat vind ik voor nu even wat veiliger. De parken die we verder nog op ons lijstje hebben staan, hebben er meer die we echt heeeeel graag willen doen.

Dus op naar morgen en ook weer op naar een leukere blog om te lezen.


6 opmerkingen:

  1. Gelukkig gaat het iets beter, ik ben vorig jaar ook 2 dgn ziek geweest, is balen!
    Dit jaar gelukkig alleen goede verkoudheid gehad. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat je je al iets beter voelt, ziek zijn is normaal al niet leuk maar zeker niet op vakantie!! Heel veel beterschap en laat je maar lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het al iets beter gaat.
    Hopelijk morgen nog iets beter om lekker te gaan genieten van disney.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat balen dat je ziek geworden bent. Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter met je en kunnen jullie weer gezellig met elkaar genieten. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziek zijn in de vakantie is altijd balen, hopelijk knap je snel op ze hebben hier altijd wel goede medicijnen. Als het doorgaat morgen veel plezier in MK

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat je je weer wat beter voelt! Hopelijk ben je snel weer de oude. En gelukkig is daar de Walmart, altijd fijn om even rond te neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen